Socialstyrelsen kontakter foreninger om manglende puljeansøgninger

17-08-2020

En teknisk fejl, formodentlig hos e-Boks, har medført, at der er puljeansøgninger, der ikke er modtaget i Socialstyrelsen. Socialstyrelsen har bedt Statens It (SIT) om, sammen med e-Boks, at redegøre for fejlen.

Socialstyrelsen afventer den endelige redegørelse fra Statens It, men tager allerede nu kontakt til en række foreninger, som fremgår af de foreløbige lister over manglende mails, som styrelsen har modtaget fra Statens It.

Ansøgninger, som er afsendt rettidigt, men som på grund af den tekniske fejl ikke er modtaget i Socialstyrelsen, bliver sagsbehandlet efter de samme kriterier som de øvrige ansøgninger i puljerne, for at sikre en lige behandling af alle ansøgninger. Projekter, som er berettiget til støtte, vil få udbetalt deres tilskud på lige fod med de øvrige tilskudsberettigede projekter.

For at sikre, at alle ansøgninger når frem til Socialstyrelsen, bliver alle ansøgere fremover bedt om at bekræfte via mail, at de har indsendt en ansøgning, så styrelsen sikrer, at de er modtaget korrekt i e-Boks.

Hvis man har spørgsmål til en ansøgning, kan Socialstyrelsens Tilskudsforvaltning kontaktes på telefon eller mail.

Find kontaktoplysninger her

Senest opdateret 17-08-2020

Kontakt

Tilskudsadministration

Nyhedsbrev

Vores nyhedsbreve holder dig opdateret med faglig viden, information om ansøgningspuljer, nye udgivelser, konferencer og temadage på socialområdet.

Tilmeld dig her