Nye åbningstider og telefonsluse i Socialstyrelsens Tilskudsadministration

29-09-2022

Tilskudsadministrationen får pr. 3. oktober 2022 ny telefonisk åbningstid. Samtidig kommer der en telefonsluse, så man kan vælge mellem to kontorer, alt efter typen af henvendelse. Telefonnummeret er det samme som før.

Socialstyrelsens Tilskudsadministration får mange forskelige typer henvendelser. De falder overordnet i to kategorier, der skal besvares af to forskellige grupper af medarbejdere.

Derfor indføres nu en telefonsluse, hvor man – afhængig af det spørgsmål, man har - vil blive stillet videre til en medarbejder fra det relevante kontor.  

Det betyder, at spørgsmål til fx regnskab, udbetalinger mv, vil blive stillet videre til en medarbejder fra Økonomi.

Spørgsmål om fx Tilskudsportalen, kommende eller igangværende ansøgningspuljer vil blive stillet videre til en medarbejder fra Puljer og Tilskud.

Nye telefontider

Den generelle telefontid er fremover kl. 10.00 – 13.00. I den sidste time af åbningstiden – dvs. fra kl. 12 til 13 – er det dog kun medarbejdere fra Puljer og Tilskud, der er tilgængelige.  

Både telefonslusen og de nye åbningstider træder i kraft 3. oktober 2022.

Telefonnummeret til Tilskudsadministrationen er fortsat 72 42 41 33 uanset typen af henvendelse.

Senest opdateret 29-09-2022

Kontakt

Social- og Boligstyrelsens Tilskudsadministration

Nyhedsbrev

Vores nyhedsbreve holder dig opdateret med faglig viden, information om ansøgningspuljer, nye udgivelser, konferencer og temadage på socialområdet.

Tilmeld dig her