Socialstyrelsens Tilskudsadministration får mange forskelige typer henvendelser. De falder overordnet i to kategorier, der skal besvares af to forskellige grupper af medarbejdere.
Derfor indføres nu en telefonsluse, hvor man – afhængig af det spørgsmål, man har - vil blive stillet videre til en medarbejder fra det relevante kontor.
Det betyder, at spørgsmål til fx regnskab, udbetalinger mv, vil blive stillet videre til en medarbejder fra Økonomi.
Spørgsmål om fx Tilskudsportalen, kommende eller igangværende ansøgningspuljer vil blive stillet videre til en medarbejder fra Puljer og Tilskud.
Nye telefontider
Den generelle telefontid er fremover kl. 10.00 – 13.00. I den sidste time af åbningstiden – dvs. fra kl. 12 til 13 – er det dog kun medarbejdere fra Puljer og Tilskud, der er tilgængelige.
Både telefonslusen og de nye åbningstider træder i kraft 3. oktober 2022.
Telefonnummeret til Tilskudsadministrationen er fortsat 72 42 41 33 uanset typen af henvendelse.